DZIEŃ DOBRY!

 Kiedy człowiek tak siedzi i myśli, to jest dobra droga, by coś wymyślić. 

O! może to złota myśl na dziś?

Nigdy nie lubiłam wymyślać nazw do miejsc, w których chciałabym pisać o neo rzeczywistości. Co zrobić, żeby przyciągnąć czytelnika? Miliony sposobów - każdy średnio skuteczny. Oczywiście wg mnie :D Łatwiej ma chyba sztuczna inteligencja, ale po jej pomysły nie chciałam sięgać, bo mrozi mnie wizja  sztuczności. 

Więc nazwa tego bloga jest taka, jaką widzicie. Ale, przewrotnie, sarkazmu będzie tu na metry, ponieważ naszej rzeczywistości nie da się ogarnąć w normalny sposób. Kiedyś próbowałam, to wychodzily mi same ckliwo-magiczno-mroczne historie. Bo ja romantyczna jestem :D klimatu mrocznego jednak nie zabraknie. W końcu..kto żyje w Polsce, ten się w cyrku nie śmieje.

Zapraszam zatem przegorąco do lektury niniejszego bloga - bierzcie i częstujcie się wszyscy! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ZACHOWUJESZ SIĘ, JAKBYŚ MIAŁA OKRES!

JAK TO Z UFO BYŁO.